keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Eroottinen novelli


VAROITUS!
Ei ehkä kaikkein herkimmille lukijoille. Sisältää rivoa kieltä ja rajua erotiikkaa.
Kirjoitin tämän aikoinaan eräälle henkilölle humoristisena syntymäpäivälahjana. :)
Älkää ottako liian tosissanne, saa nauraa!

kirjoitettu 13.05.2011

Näin hänet edessäni: hikisenä, ruoskittuna ja haavoittuvana. Ajattelin, että olin ollut mahtava: tehnyt kaiken sen, mitä asiakas oli toivonutkin minun tekevän. Mutta minä halusin enemmän. Minä halusin hänen lämpimän kehonsa omaani vasten. Halusin hänen hikisen otsansa painautuvan omaani ja suudelman kostuttavan rohtuneet huuleni.


Astelin nahkasaappaineni lähemmäksi. Ilmeeni tuskin oli niin koppava kuin olisin toivonut sen olevan. Hetki sitten olin ruoskinut tuon miehen naarmuille, ottanut vallan ja ollut se dominoiva osapuoli. Olin ollut vahva. Nyt kun olin erehtynyt katsahtamaan miestä silmiin, kuoreni oli murentunut. En ollutkaan enää vahva ja itsetietoinen. Päinvastoin. Olin hyvin heikko ja alaston - myös henkisesti - hänen edessään. En kuitenkaan ollut rakastunut, en voinut olla.


Pysähdyin tuon miehen eteen. Päässäni kaikuivat vieläkin hänen naismaiset kiljahduksensa ja miesmäiset karjahduksensa ruoskaniskujen tahtiin. Tuijotin hänen rintakehäänsä, hänen uljasta, lihaksikasta vartaloaan, joka oli täynnä hikipisaroita. Nuolaisin kielelläni niistä yhtä. Tässä vaiheessa asiakkaani tarttui leukaani ja nosti sen ylös, kasvojaan kohti. Nyt tahtomattanikin katsoin hänen kauniita, syvänsinisiä silmiään. Olin aivan turta. Jähmettynyt paikoilleni.


Minua tarrattiin ranteista ja käännettiin seinää vasten. Säpsähdin, sillä en ollut odottanut tätä. Pian käsi kouraisi minun pientä persettäni. Asiakkaani oli ottanut ohjat käsiinsä, hän nappasi ruoskani ja sain tuntea ruoskaniskut ensin jaloissani ja pian koko kehossa. En ollut tottunut kovaan käsittelyyn, vaikka pitkään tällä alalla olin ollutkin. Minä olin aina ollut se dominoiva, ohjaava osapuoli. Minä olin ruoskinut ne saamattomat raukat melkein hengiltä. Tällä kertaa oli toisin. Tunsin miehen imevän kaulaani ja nuolevan herkkiä rintojani. Jostain syystä en ollut ikinä hommannut implantteja, vaikka niitä oli minulle suositeltukin. Niin oli kai hyvä, sillä muuten tuskin nauttisin tästä yhtä paljon.


Mies siirtyi alemmas ja alemmas, kunnes hän oli alapääni kohdalla. Olin sheivannut, koska se kuului toimenkuvaan. Luulen, että hänkin piti minusta enemmän silloin, kun pillukarvani eivät rehottaneet joka suuntaan. Kieli kutitteli minua. En uskaltanut naurahtaa, koska pelkäsin sen rikkovan tunnelman. Ei seksin aikana naureta, seksin aikana toimitaan. Se oli sääntö, jonka olin kuullut joskus kauan sitten edelliseltä työnantajaltani.


Ennen kuin huomasinkaan, oli minut kaadettu kylmälle lattialle ja mies oli jo melkein saanut peniksensä sisälleni. Unohduin aina joskus omiin ajatuksiini. Nyt en saanut unohtua, sillä minun salainen unelmani oli käymässä toteen näillä sekunteilla. Asiakkaani työnteli tasaiseen ja rajuun tahtiin. Aluksi olin niin jännittynyt, etten oikein osannut nauttia siitä. Pelkäsin pettäväni hänen odotuksensa. Voi kuinka säälittävältä kuulostin; kuinka moni huora oikeasti ajattelee toista silloin, kun nussii sen aivot pihalle? Ei kovin moni, ei oikeastaan kukaan. Mutta minä ajattelin, tällä kertaa oikeasti ajattelin häntä. Aloin voihkia. Se tuntui niin hyvältä, melkein täydelliseltä siinä kylmällä ja siemennesteestä kostealla lattialla.


Nyt mies nosti jalkani korkeuksiin. Tätä asentoa ei kovin moni asiakas suosi, mutta hänelle se kelpaisi. Päässäni alkoi soida Britney Spearsin "Gimme More". Olin laukeamaisillani. Mieskin alkoi voihkia. En ole koskaan ennen ollut tässä pisteessä ennen asiakastani. Tuskin se olisi edes mahdollista muiden kanssa.
Laukesin. Se tuntui erinomaiselta. Se tuntui niin hyvältä, että huusin. Majatalossa se ei onneksi häirinnyt naapureita, mutta ei minua yleensäkään kiinnosta, että mitä naapurini ajattelevat. Mies otti kullinsa pois sisältäni ja käänsi minut ympäri. Eikö hän ollut tullut vielä? Mitä ihmettä tämä mies oikein vaatii?
Spermakone työnnettiin perseeseeni. Se tuntui oudolta, mutta aika hyvältä. Mies pumppasi ja pumppasi, muttei tuntunut saavan tyydytystä. Mikä minussa oikein oli vialla?
Pian sain vehkeen suuhuni. Koetin imeä niin kovaa kuin vaan imijälihaksistani lähti. Pyörittelin myös kieltäni hänen mielikseen. Yhtäkkiä asiakkaani laukesi. Nielin sperman ja nuolaisin huuliani.
Katsoin miestä, hänen kasvonsa olivat ilmeettömät ja silmänsä olivat lasittuneet. Hän ei sanonut mitään. Olin niin toivonut hänen sanovan edes jotain. Olin hyvin pettynyt itseeni, en vaan yksinkertaisesti voinut olla noin huono, ettei sanaakaan voi päästää suustaan. Olinhan ollut hänen kanssaan ennenkin ja paljon pienemmästä summasta. Hän ei edelleenkään sanonut mitään.


Nousin seisomaan, en tohtinut enää katsoa häneen, sillä silmistäni alkoi valua suolavettä. Jo valmiiksi sotkuiset meikkini levisivät pitkin poskia. Kuulin miehen takanani vetävän housujen vetoketjun kiinni ja marssivan ulos talosta.


En voinut sille mitään: olin rakastunut, vaikken edes tiennyt miehen nimeä.

1 kommentti:

  1. Sain palautetta jaksotuksesta. Ehkä se on blogissa mukavampi lukea, jos on tuollainen "iso jaksotus" joka paikassa tms...?

    VastaaPoista