sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Lauantailaiskottelua

Mun piti mennä marssimaan Helsinki Prideen, mutta onnellisesti - tai onnettomasti - nukuin melkeinpä koko päivän ja se tapahtuma peruuntui mun osalta. Harmittaa tosi paljon, koska en päässyt viime vuonnakaan ja olimme kavereiden kanssa suunnitelleet yhteisen laittautumishetken ja kaikki.

Tässä päivän aikana en saanut aikaan oikein mitään, ja sekös kismittää. Nukuin, söin ja nukuin vähän lisää. Mutta nyt yöaikaan - päivä vaihtui näköjään jo sunnuntain puolelle - oon taas vähän juonut kahvia (kolmisen kuppia) ja kirjoitellut. Fiksua, sanoisinko, mutta nyt on sentään kesäloma.
Kaipaisin erittäin kipeästi nyt jonkinlaista palautetta tekstini loppuosasta. Ottaa lievästi päähän, kun en ole saanut uskollista palautteen antajaa - ja "epävirallista kustannustoimittajaani" - kiinni (joskus tämä henkilö nimesi itsensä näin :D), mutta täytyyhän mun ymmärtää, että ihmisten ollessa lomilla he tarvitsevat myös omaa rauhaa ja vapaata, eivätkä voi kuluttaa kaikkea aikaansa palvellakseen minua.

Tosiaan, yhden merkinnän verran on tänään vaan päästy eteenpäin. Ärsyttää parit aikasemmat, tuntuu että ne on niin kuraa (ja yksi ihan alun merkintä on aika vailla ideaa - pitäis joko kirjoittaa uusiksi tai poistaa varmaan). Äshfg. No jaa. Ehken suuntaa ihan vielä nukkumaan, mutta voisin lopettaa tämän merkinnän. :)

~ huhtikuu

1 kommentti:

  1. Oi, vitsi mäkin olisin halunnut Prideen, mutta unohdin tarkistaa onko kaverikin lähdössä. Viime vuonna meni samoin... :( Ensi vuonna sitten ehkä! Tsemppiä kirjoittamiseen!

    VastaaPoista