maanantai 24. syyskuuta 2012

...and that's who i am

ja Maroon 5 soi taustalla.

Tänään innoissani koulussa heti ensimmäiseksi tietysti paukautin, että mun huima projektini on valmis! Kaverit onnitteli ja opettaja pyysi tuomaan luettavaksi, toivottavasti tämä ei odota ihan liikoja, ettei vaan joutuisi pettymään :DDD


Oon viettänyt koti-iltaa - tapani mukaan hyvin usein juuri maanantaisin - , juonut kahvia, syönyt ja levännyt. Innostuin mä tietenkin jatkamaan tätä mun toista "Saako sua pussata?" -projektia sitten kirjoituskuumeilussani. Sitä multa löytyy tiedostoista tällä hetkellä neljätoista sivullista ja - hetkinen - aloitin 31. heinäkuuta, mutta silloin kirjoitin vain kaksi lyhyttä pätkää ja sitä seurasikin sitten kuukauden mittainen tauko. Loput kolmetoista sivua ovat siis syntyneet kuukaudessa, ihan jees tahti, sanoisin.

Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn! - vai miten se meni.


 Mutta onneksi mä päätin jo kauan sitten, että mä pystyn tähän. Mä saavutan sen, mitä mä haluan, aivan varmasti saavutan, jos vain yritän tarpeeksi, enkä luovuta. Leikittelimme ystäväni kanssa jopa ajatuksella, että perustaisimme tarvittaessa oman kustantamon, jos ei mikään muu auta :D

...näin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti