sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Kahvipöydän novelleja

Tänään oon kirjotellu pari lukua "Saako sua pussata?" -systeemiä ja pari kahvinovellia. Novelleja on kasassa nyt kahdeksan, osa on niitä vanhoja, hieman muokattuja ja osa uusia, moni tosi lyhyitä vaan. En oo ihan varma niistä kaikista, mutta yritän nyt saada mahdollisimman paljon materiaalia, mistä sitten karsia. Jostain syystä tänään on inspiraatio kukkinut joka toinen sekunti, ihan mitättömistä ideoista lähdetty rustailemaan juttuja. Lauseita vaan sinkoutuu päähän, ajatuksia sotkeentuu tekstiin ja kahvipisarat läikkyy pöydälle. Nyt on ollu hyvä viikonloppu: oon saanu vaan nukkua ja kirjoittaa, tehdä juuri sitä, mitä mä haluaisin tehdä koko mun loppuelämän.


Mutustan täällä Fazerin mansikkasuklaata ja lepäilen tulevaa kouluviikkoa silmällä pitäen. Näin sen kuuluu mennä: vapaata oleilua, kirjoittamista, nukkumista, kahvia & syömistä. Niistä on mun hyvät päivät tehty. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti