perjantai 28. syyskuuta 2012

Rakastaa, ei rakasta

Hei ja moi.


Vietän perjantai-iltaa tapani mukaan kotosalla kirjoittaen. Sivuja on uudessa projektissa nyt kaksikymmentä yksi kappaletta. Luvut on tosi lyhyitä, mutta ehkä se vaan on mun tapa kirjoittaa. Se voi olla vaikka mun tavaramerkki, tai jotain. :)

Luen myös pitkästä aikaa (vaikka kirjoitan paljon, luen tosi harvoin, mikä on aika epätyypillistä kirjoittamista harrastavalle). Multa oli huomaamattani jäänyt kesken pohjoismainen novelliantologia "Rakastaa, ei rakasta", nimensä mukaisesti se sisältää rakkausnovelleja nuorille. Tykkään kovasti. Ostin aikoinani ihan Suomalaisesta, hintaa siltä löytyi silloin 23€. Teos sisältää kuusitoista novellia, mä oon lukenut niistä vasta viisi. Mutta tosiaan tykkään hirveästi, tekstit on inspiroivia ja koskettavia, kukin omalla tavallaan. Novelleja on laidasta laitaan: on seksuaalivähemmistöistä ja itsemurhakirjeistä nuorten tavallisimpiin rakkaustarinoihin. :)

Näköjään tätä on kaupattu ihan Huuto.netissäkin. 
Mitäpä muuta kuuluu?
Aamulla olin väsynyt ja kiukkuinen, nukuin n. 15 tuntia, en ehtinyt kouluun saakka.
Olo parani kuitenkin muutaman kahvikupillisen ja ruoka-annoksen jälkeen,
siitä siirryin sitten katselemaan tv:tä, kuuntelemaan musiikkia ja kirjoittamaan.

Kiitos ja hyvää viikonloppua! <3
~ huhtikuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti