torstai 20. syyskuuta 2012

Rakastetaan


"Kaikki sanoo, ettei nuorena osata rakastaa, ei oikeasti, ei täysin. Mutta me osattiin, ihan varmasti, mä tiedän sen. Me rakastetaan toisiamme enemmän kuin kukaan missään muualla maailmassa. Me ollaan vaan sinä ja minä, kaksin, yhdessä ja aina."

Ylläoleva sitaatti on pätkä tämän päivän tuotoksesta "Saako sua pussata?" -romaanin alkutaipaleen tienoilta. Tänään iski taas kirjoitusinto, tai oikeastaan se iski jo eilen, mutta eilen olin koko päivän menossa, eikä aikaa löytynyt kirjoittamiselle. Tänään olin myös kirjoittajatapaamisessa, ja se antoi kivasti lisäpotkua. Illalla jäin kaverin lähdön jälkeen hetkeksi yksikseni kotiin, niin mikäs sen loistavampi aika skrivailla vähän juttuja ylös ja suunnitella tulevaa romaaninalkua.

Oon päässyt aika kivasti vauhtiin ton uuden projektin saralla. Inttileski ei oo toistaiseksi - edelleenkään - jatkunut, mutta se hautuu tuolla takaraivossa ja kirjoitan sen mahdollisimman pian valmiiksi.


Ei mulla muuta sitten tänään, hyvää yötä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti