maanantai 5. marraskuuta 2012

Ystävä


Anna anteeksi,
          olen ollut hirveä,
                  olen ollut kamala,
                             toivottoman huono ystävä

Mutta minä tunnen sinut vielä,
                          annat anteeksi,
                                 ehkä unohdat
                                        saavut luokseni
                                                        ja halaat

Rakastat minua,
         ja minä rakastan sinua
                          yhdessä luomme
                                     parempaa maailmaa

Ystävä-rakas,
           minä tunnen sinut,
                          olet lähelläni,
                                  sydämessäni

                Olet tärkeä,
                      hyvin tärkeä ystävä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti