torstai 28. maaliskuuta 2013

Tauko loppui.

Heippa lukijat!

Nyt ois sellasia uutisia, että mun kirjoitustauko oli nyt tässä. Ainakin mä toivon niin. En oo saanut kirjoitettua tosi pitkään aikaan, pääosassa taukoon oli luultavasti mun vaikeaksi äitynyt masennus, jonka takia olin niin lopussa, etten kirjaimellisesti saanut tehtyä yhtään mitään.

Okei, nyt mä valehtelin, kirjoitin mä ehkä 2 tai 3 juttua tuona aikana, mutta mä en kehtaa niitä julkaista. Sen verran synkkiä ja rajuja juttuja, etten niitä itsekään tahtoisi lukea, kun olen vasta kuntoutumassa tuosta pimeyden retkestä, minkä tänä talvena taas tein.


Seuraavassa postauksessa mun uusin tuotos, jonka äsken naputtelin koneelle. Ei ehkä mun parasta antia, mutta jostain täytyy taas tauon jälkeen aloittaa, eiköhän se tästä taas ala luistamaan. :)

<3: huhtikuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti