lauantai 25. toukokuuta 2013

29 sivua

Nyt on taas jatkettu muutamalla luvulla Meten ja Veeran stooria. Sivuja on tällä hetkellä 29 (A4) mukaan lukien luvut/lukujen osat, joita ei ole vielä sijoitettu mihinkään.

Oon vihdoin taas alkanut päästä kirjoittamisen makuun.

Näyttäisi vähän siltä, että tääkin tarina tulisi kertomaan erityisesti vain yhdestä vuodesta päähenkilöiden elämässä. Miten mun kaikki tarinat sijoittuu vuoden mittaiseen kaareen? Siinäpä vasta kysymys. Jotenkin se vain sattui niin. Ehkä se on mun spesiaaliteetti.


Mitään muuta en olekaan sitten saanut aikaiseksi, kirjoittamisen saralla. En ole kirjoittanut ainuttakaan kahvinovellia, tai editoinut Inttileskeä. Nämä kaksi ovat siis edessäpäin, jälkimmäinen toivottavasti ihan lähiaikoina. Kyselin mun tädiltä apua, ehkä se osaa auttaa mua sen paperikasan kanssa.


Näin teen ja aion tehdä jatkossakin.
Hyvää yötä <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti