keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Kahdeksan lukua.

Oon tänään (= eilen, koska vuorokausi ehti vaihtua) kirjottanu peräti kahdeksan lukua Meten ja Veeran tarinaa! Mitäs hemmettiä, tää ei lopu ikinä! :D

Näin tänään <3

Musta tuntuu, että mun elämällä on vihdoin merkitys. Tätä mä oon syntynytkin tänne tekemään, luomaan tarinoita mun loppumattomalla mielikuvituksella. Mulla on aina ollut jotenkin epätodellisen vilkas mielikuvitus, mutta sehän on tässä duunissa vain ja ainoastaan hyödyksi!


Tänään lähti muuten vihdoin ne kässärit sinne Tammelle ja Karistolle! Päivittelinkin siitä jo tuolla Facebookin puolella. Jännitys on ihan mieletön! Onneksi mulla on varasuunnitelma jo varalle.


Nyt on taas menossa eräs niistä kausista, joina en oikeastaan muuta teekään, kuin kirjoitan.
Oikeastaan ihan hyvä näin, pakko välillä on jotain saada tässä elämässä aikaan.

Viime kesän omistin kirjoittamiselle;
tämän kesän aion omistaa elämän suunnan löytämiselle.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti