torstai 6. kesäkuuta 2013

Loppusuoralla?

Onko Meten ja Veeran tarina tosiaan loppusuoralla?

Mä en oikeastaan osaa vielä sanoa. Aika monet merkit viittaisivat siihen suuntaan, mutta stoorin pituus huolettaa mua edelleen. Saako 62 liuskasta kirjan kokoista? Viimeksi novellia kustantamoihin lähettäessäni mulle vastattiin, että lähetäpä 100 liuskaa. Mä vähän pelkään, ettei tuo ole tarpeeksi.

Näin mä olen tehnyt kyseisen tarinan kanssa:
"kirjapuhekieltä", ihan mahdotonta!

Mun olisi ehkä aika panna alulle uusi tarina. Tavallaan mulla olisi yksi alku valmiina, mutten ole varma, riittäisikö se ihan romaaniksi asti. Novellina se voisi ehkä toimia paremmin...?


Kahvinovellitkin on vielä kesken. Jotenkin mua ei vain juuri nyt huvita kirjoittaa niitä. Haluaisin pidemmän projektin. Tai miksei novellikokoelma voisi olla pitkä projekti? Niitä alkaa vain olla niin runsain mitoin, että niistä ehkä saisi jo kokoelman. Toinen asia onkin sitten, voiko niitä kaikkia sellaiseen teokseen kelpuuttaa...


Vaikka ajattelin "pitää lomaa" loppuillan, mä vähän epäilen, että kirjoitan kuitenkin.
Ei tästä mihinkään pääse <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti