perjantai 19. heinäkuuta 2013

Kesäflunssan tartuttamana

Heipähei!

Muhun on tosiaan tarttunut - ilmeisesti poikaystävältä - kesäflunssa. Muuten olo ei ole niin karmea, mutta väsymys ja kurkkukipu painavat päälle. Nukuinkin tänään ruhtinaalliset neljän tunnin päiväunet.


Mutta, kas kummaa...
Edes flunssa ei ole hidastanut mun kirjoitustahtia. Tänään syntyi pitkähkö luku "Ikuiseen lapseen
(joka ei kyllä todellakaan tule olemaan romaanin lopullinen nimi, olen jo onneksi pyöritellyt päässäni parempia vaihtoehtoja).

No, mutta tuohon projektiin kumminkin. :)


Flunssaisia toisiamme piristääksemme vietämme poikaystävän kanssa leppoisaa koti-iltaa,
maistelimme me hieman uutta Ben&Jerry'siäkin - sitä Karamel Sutraa, älkää vain kysykö, että miksi.

Siinä kaikki tältä erää, palaillaan!

2 kommenttia:

  1. Mulla ei oo flunssaa, mut mulla on sen sijaan kauhea pujo allergia! -.- On tänäänkin ollut todella inhottava päivä, kun olen aivastellut koko päivän. :( Silmätkin ihan punaset. Mutta toivottavasti sinä paranet nopeasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kiitoksia! Alkaapi vointi pikkuhiljaa olla parempaan päin taas. Koeta säkin selvitä!

      Poista