maanantai 26. elokuuta 2013

"Addiktion" editointia

Viime yönä sain jonkun kumman puuskan korjailla, ja kirjoitella lisää, "Addiktioon".


Sain palautetta, ja koetin ottaa sen vastaan parhain mahdollisin keinoin, eli kuunnella ja suodattaa, mutta toisaalta olin aika samaa mieltä palautteen antajan kanssa, kun hetken asioita mietin. Luulisin, että joitain juttuja on vielä kypsyteltävä, ennen kuin keksin niihin toimivat ratkaisut, mutta jotain sain aikaan jo onneksi viime yönäkin.


Olen alkanut myös hieman hermoilla: tällä viikolla tulee tasan 3kk siitä, kun lähetin käsikirjoitukseni Otavalle, ja vastaus luvattiin nettisivuilla 1-3kk:n kuluessa. Ettei vain tekstiäni olisi jätetty kokonaan vilkaisematta? Sivuilla kyllä lukee, että: "Tutustumme kaikiin saapuneisiin käsikirjoituksiin.", mutta koskaan ei voi olla varma. Pelkään, ettei vastausta tule laisinkaan.

Näin tänään. Jotain saatu taas pitkästä aikaa aikaan.



2 kommenttia:

  1. Minä olen melkein vuoden odottanut vastausta viimeisestä kustantamosta. Muistaakseni marraskuussa tulee täyteen vuosi. Että sellaista :/ Tiedän kyllä, että joko siihen minun käsikirjoitukseeni ole kosketukaan tai sitten vastaus on ilmiselvä hylsy. Ymmärrän sen nyt hyvin. Käsikirjoituksessa on paljon korjailtavaa. Tänä viikonloppuna tulee varmaan paljon asiaa editoimisesta, koska aion editoida fantasiatarinaa monta lukua mahdollisesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toi on kyllä ikävää :( Ärsyttävää, että useinkin ilmeisesti jätetään kokonaan vastaamatta. :(

      Poista