sunnuntai 11. elokuuta 2013

Arvatkaas, mitä tein tänään?

MÄ EDITOIN!
"Inttilesken päiväkirjaa", kuusi lukua eteenpäin.


Aikamuotovirheet vainoo mua, ne ei päästä mua otteestaan, ei sitten millään.
Kyllä mä ne perussäännöt toki osaan, mutta kun proosaa kirjoittaa, uppoutuu ja eläytyy
sanataiteeseen, niin sitä helposti lipsahtelee vaikka minkälaisia virheitä sinne sekaan.

Tää on mun kohdalla ikävä fakta.

Tää kuvastaa mun mielentilaa ja ajatuksia virheistä, joita en osaa korjata.

Mutta joo, mulla on tiedossa ainakin pari henkilöä, 
jotka ehkä voisivat mua auttaa ja valmentaa, 
opastaa ja ohjeistaa korjaamisessa.

Sitten mä vielä kirjoitinkin, sitä "kuukuva" -projektia, eli listasta nimellä
"Ikuinen lapsi" löytyvää systeemiä. Yhdellä luvulla jatkoin.


Niin. Ja sitten mä otin riskin, sillä en tällä hetkellä osaa viimeistellä/korjata juuri enempää "Inttileskeä",
vaikka yritän kovasti. Viime yönä lähti kässäri matkaan Kustannusosakeyhtiö Sammakolle. :)

Mulla on siitä jotenkin alusta asti ollu sellaset hyvät vibat!
Katsellaan ja odotellaan, kuinka käy. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti