torstai 3. lokakuuta 2013

Aggressio

Heipparallaa!

Mulla on ollu liiankin tunnerikas viikko. Eräs henkilö menneisyydestä päätti hommata mut vaikeuksiin oikein kunnolla sittenkin, vaikka en ole tehnyt tälle mitään väärää. Tämä herätti sitten myös ryöpyn kipeitä tunteita, joista luulin jo selvinneeni. On jäänyt kirjottamispuuhat siinä vähän sivummalle, en ole vieläkään saanut aikaiseksi lähetellä niitä romaaninalkuja sinne romaanikilpailuun...


Mutta mä aion todellakin taistella mun oikeuksista tässä asiassa.
Niin järjetön juttu, että tuntuu, että tämä henkilö tahtoo tahallaan vaikeuttaa mun elämää.


Oon kuitenkin nyt parin päivän aikana kirjottanut hurjan monta biisiä aiheesta
ja tunteista, joita tähän tilanteeseen liittyy.

 Inspiraatio kukkii, vaikka ajatusten jäsentely onkin vaikeaa.

Tämän viikon tunne siis viha - ja ihan syystä onkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti